Навчання під час війни

    Інформаційна безпека під час війни

     Інформаційний простір дозволяє бути на зв'язку з рідними, дізнаватись останні новини з фронту, хоч якось контролювати те, що відбувається навколо. Для дітей інтернет залишається світом розваг та спілкування з друзями. Але важливо пам'ятати, що за веселим відео в мережі чи позначкою геолокації на пості може ховатися справжня небезпека. Особливо під час війни. Як захиститися в інформаційному просторі, чого не робити в жодному разі? На цій сторінці пропоную декілька інтерактивних ігор з теми  інформаційної безпеки. Перевір свої знання. 

Для учнів 5-7 класів




Для учнів 10-11 класів



Учням та вихователям.

 Як убезпечити себе під час військових дій. 


Цікавий посібник " Абетка безпеки" за посиланням

                           https://mvs.gov.ua/abetka-z-bezpeki-skolyara-serednyoyi-skoli

 

   Працюємо задля Перемоги!  

  Всі ми зараз переймаємося подіями на воєнному та інформаційному фронтах. і хочемо мати правдиве уявлення про події. Як не потрапити в пастку неправдивої інформації? Ось невеличкий відеоролик про фейки в інформаційному просторі та як їх розпізнати


Шановні учні зараз дуже важливо знати та виконувати правила поведінки під час воєнного часу, адже ці правила безпеки рятують життя. пропоную вам ознайомитися з ними на інтерактивному плакаті             






Шановні користувачі!
ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського НАПН України продовжує інформувати про корисні матеріали в умовах війни.
До вашої уваги пропонуємо огляд «Інформаційні матеріали з безпеки громадян України в умовах воєнного стану» 
Інформація за посиланням



   Дистанційно навчатися - це просто!

Зараз, під час війни, для учнів створено безліч поатформ для дистанційної освіти та самоосвіти. Надаю посилання на найбільш потужну та популярну з них :



  Самоосвіта


Зараз, як ніколи роль самоосвіти у навчанні зростає. Пропоную 20 цікавих електронних ресурсів для вивчення історії України



Попри жахливу війну в Україні, працівники гімназії і далі проводять заняття та працюють з дітьми дистанційно. Не стоїть осторонь і бібліотека ГНТН

Саме зараз наше завдання – допомогти дітям повернути, створити хоч невеликий простір безпеки. Багато хто з них досі перебувають у стані шоку. Ми не можемо припустити, що стане тригером для травматичних реакцій, тому наші уважність, емпатійність, почуття такту та відчуття опори дуже важливі”, таким провинен бути зараз девіз нашої роботи.

На цій сторінці бібліотека буде викладати матеріали для учнів та вчителів , які стануть в нагоді для дистанційної роботи.

ПОРАДИ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ

  1. Турбуємось про себе і намагаємось не починати роботу без ресурсу. Якщо нам не вистачить сил витримати погляд дитини, наповнений болем, її запитання, реакцію – це посилить її стан занепокоєння та безпорадності.
  2. Наше завдання – створити безпечний простір, у якому б дитина відчула близькість – “я з тобою”. Ідеться про простір із чітко структурованими правилами та межами контакту.
  3. Якщо ви не маєте досвіду роботи з емоційним реагуванням на почуття та емоції, починати роботу можна буде лише у співпраці з психологом.  Цю роботу можна буде проводити лише після фази стабілізації – зміцнення та відчуття безпеки.
  4. Не можна використовувати в іграх чи під час занять метафори, образи літаків тощо. Це може травмувати дітей, які були під обстрілами. У роботі спираємося на метафори та образи дому, землі, веселки, води.

Навіть образ неба зараз не даватиме дітям стійкості – для багатьох це джерело небезпеки. Будь ласка, зважайте на це, плануючи свої зустрічі з учнями.

  1. Якщо в роботі плануєте створювати щось із частин, наприклад кубиків, пам’ятайте: якщо деталі руйнуватимуться, це може нагадувати дітям зруйнований будинок. Діти самі можуть обрати таку гру – тоді для них це буде помічне. До того ж будьте уважні до звуків, що використовуються в супроводі.
  2. Не пропонуйте дітям жодних образів воєнної техніки. Приймається лише той варіант, коли вони самі хочуть намалювати, виліпити чи обговорити це. Натомість працюйте над образами сили та стійкості й частіше просіть дитину намалювати, зобразити те, що є її силою.
  3. Пам’ятайте, що ми проводимо зустрічі для того, щоби дати дітям стабільність у теперішній реальності, відволікати їх і розважати цікавими фактами, захопливими розповідями. Війну, танки, вибухи вони бачать у новинах. Вони чують про це від батьків, рідних і близьких.

Уявіть, що ви працюєте з дитиною з Харкова, яка сидить у бомбосховищі. Усі розмови про війну для неї зараз – додаткове травмування. Будь ласка, зважайте на це.

  1. Для дитини, яка пережила втрату, втратила близьких або будинок, абсолютно неприпустимі слова на кшталт “час лікує”, “у всьому є й хороший бік”, “подивися, який тут є хороший варіант для тебе”. Ці слова некоректні та неетичні.

Дітям важливо почути: “Те, що ти пережив – жахлива трагедія, це жахливо й так шкода, що тобі довелося через це пройти. Я захоплююсь твоїми мужністю та силою. Попри таке горе, ти справляєшся, як справжній герой. Я дуже хочу тебе обійняти та захистити”.

  1. Якщо дитина починає говорити, що б вона не говорила, ми її слухаємо й не перебиваємо! Киваємо, підтримуємо й наприкінці робимо акцент на тому, що навіть слухати – це дуже важко. Далі можна сказати: “Але я бачу, який ти сильний і як ти справляєшся”. Проте не давайте порад, поки вас не попросили про це.


Шановні Учні, з 21 березня українські телеканали розпочали відеотрансляцію уроків для учнів 5-11 класів" Навчання без меж"

Уроки за посиланням

https://www.facebook.com/100066894640084/posts/301604595412693/

















Комментариев нет:

Отправить комментарий